Stenar mot välbefinnande

Stenar mot välbefinnande

Du lever bara en gång - Tack och lov!

Publicerad 2014-09-17 17:10:21 i Allmänt,

Hallå eller!
 
Kolla in den nya luriga stenen i webbshopen.
 
Stenarna börjar sälja slut igen, så i dagarna planerar jag att fylla på med några fler. Håll utkik!
 
I oktober kommer jag att åka och samla ihop ett gäng släta stenar, i stil med dessa. Det är dom ursprungliga Klangstenarna från mitt hemliga ställe. Sen ska jag gravera utav helvete. Det blir kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klangstenar

Graverade stenar mot välbefinnande. Nedtryckande, deprimerande och uppgivna stenar för hemmets alla rum. Ickeaffirmationer för lägre självkänsla. Deppiga budskap för realistisk livssyn. Fula ord. Varje sten är märkt med min signatur på baksidan. Priserna varierar beroende på text och storlek. Frakt tillkommer. Webbshop: http://klangstenar.tictail.com/ Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela