Stenar mot välbefinnande

Stenar mot välbefinnande

Djupt deprimerande stenar.

Publicerad 2014-09-08 14:25:00 i Deppiga budskap, Hallstenar, Ickeaffirmationer, köksfönsterstenar,

Om man vill undvika att bli suicidal bör dessa fyra stenar inte placeras ihop som på bilden nedan. Jag vågar påstå att det räcker med en eller två per hem.
 
"Det är ingen idé", "ingen tycker om dig" och "Ditt liv saknar mening" är dom ultimata köksfönsterstenarna. Något att sitta och snegla på när man äter frukost (ensam). "Ge upp..." passar perfekt som hallsten, när man är på språng och behöver en sista knuff ut genom dörren.
 
 ["Det är ingen idé" 200 kr SÅLD]
["Ingen tycker om dig" 200 kr SÅLD]
["Ditt liv saknar mening" 150 kr] 
["Ge upp" 150 kr] SÅLD
Samtliga stenar är märkta med min signatur på baksidan. 
Frakt tillkommer om du inte bor i Stockholm och kan mötas upp.

Kommentarer

Postat av: Uffe Johansson

Publicerad 2014-09-10 15:42:53

Hej, jag vill köpa "Ingen tycker om dig", under förutsättning att leverans kan lösas när jag är i Stockholm i helgen.

Svar: Kul att höra Uffe! Jag har svarat på ditt mail :)
Klangstenar

Postat av: Emma

Publicerad 2014-09-11 14:48:07

Det här kan vara det absolut bästa jag sett i hela mitt liv.

Postat av: Nique

Publicerad 2014-09-11 15:39:00

Underbara! Keep up the good work. :D

Postat av: Susanne <3

Publicerad 2014-09-11 15:40:57

Som att sätta två magneter mot varandra! Skrattat mig underbart varm! :D

Postat av: Cecce

Publicerad 2014-09-11 20:14:46

Underbart! Precis vad världen behöver. Var det inte för att min födelsedag är idag (9/11 behöver jag säga mer…) så hade jag önskat mig ett par.

Postat av: Kevin

Publicerad 2014-09-11 20:25:59

Cecce, hej födelsagskompis! Jag tänker fira min genom att köpa den sista; "ditt liv saknar mening".

Postat av: Helen ahlberg

Publicerad 2014-09-12 10:15:53

Kan man köpa stenarna någonstans?

Postat av: Elin

Publicerad 2014-09-13 23:17:54

Fina stenar.. lite för deprimerande för min smak dock! tycker mer om när stenarna ger positiva budskap och kanske talar om för mig att jag är vacker och betydelsefull så att jag inte glömmer bort de ;P hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klangstenar

Graverade stenar mot välbefinnande. Nedtryckande, deprimerande och uppgivna stenar för hemmets alla rum. Ickeaffirmationer för lägre självkänsla. Deppiga budskap för realistisk livssyn. Fula ord. Varje sten är märkt med min signatur på baksidan. Priserna varierar beroende på text och storlek. Frakt tillkommer. Webbshop: http://klangstenar.tictail.com/ Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela