Stenar mot välbefinnande

Stenar mot välbefinnande

Välkommen till Klangstenars webbshop!

Publicerad 2014-09-12 17:48:00 i Allmänt,

Nu är den här. Klangstenars webbshop. Som ni har längtat!
 
Trycket blev mig övermäktigt och jag fullkomligt drunknade i beställningar. Jag har inte möjlighet att syssla med detta i någon större utsträckning, så jag har varit tvungen att tänka om en smula. Jag kan inte gå allas önskemål till mötes, men Klangstenars negativa budskap får under inga omständigheter förnekas världen. Pessimismen måste spridas, till varje pris.
 
Mina stenar kommer hädanefter att kunna beställas här:
 
http://klangstenar.tictail.com/
 
Än sålänge är allt som synes slutsålt, kvar finns bara exempelstenar på hur det kan se ut, men i takt med att jag gör nya stenar kommer jag kontinuerligt att lägga upp dom där. Varje sten är unik och finns således endast i ett exemplar, så det är först till kvarn som gäller.
 
Det kommer fortsättningsvis att gå att specialbeställa stenar, men priset kommer att vara högre. Priset på stenarna ligger mellan 200 och 500 kr plus frakt och för specialbeställning tillkommer en kostnad på 250 kr. 
 
Mycket nöje.
 

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2014-09-12 23:02:07

Jag köper hellre en sten för välbefinnande. Varför ska jag ha något mot mitt välbefinnande? Är jag inte värd att få må bra???

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-14 08:37:23

Har du ingen humor?

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-09-14 09:11:25

Hej!
Ville bara säga att jag älskar konceptet, mer pessimism åt folket tack! Nu när du har en webshop och allt, hur funkar det om man vill köpa en sten, hör man av sig via mail? Och är det fortfarande så att om man kan mötas upp i stockholmstrakterna för att köpa en sten så gör man det?, jag är nämligen en fattig student som inte har lust att lägga pengar på frakt när jag har ett fullt fungerande busskort jag kan använda :)

Svar: Hej Emelie!
Det kommer att gå att köpa stenar direkt i webbshopen, med sitt kort. Om man vill specialbeställa en sten däremot (då kostar det ju lite extra dock) så kan man maila.

Helst skickar jag stenarna (blev ett oändligt flängande, haha), men kan i undantagsgfall absolut mötas upp.

/Mija
Klangstenar

Postat av: Jakob

Publicerad 2014-09-17 14:13:17

Hej,

Underbara stenar! Är intresserad av 400-kronorsstenen som är tänkt att ges bort som födelsedagspresent. Vill dock vara 100% på att ha den i min ägo innan lördag då den är tänkt att levereras då.

Finns det möjlighet att mötas upp för överlämning?

Svar: Hej Jakob!
Det kan vi lösa. Jag kommer att befinna mig vid Gullmarsplan imorgon vid 16.45-tiden för att leverera en annan sten. Har du möjlighet att ta dig dit? Maila mig på [email protected]
Klangstenar

Postat av: Lina

Publicerad 2017-09-04 20:40:17

Hur gör man när man vill ha en med ett eget ord?
Köpte en Kuken till min kille och vill ha en matchande med det ord jag brukar säga när det går åt helvete XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klangstenar

Graverade stenar mot välbefinnande. Nedtryckande, deprimerande och uppgivna stenar för hemmets alla rum. Ickeaffirmationer för lägre självkänsla. Deppiga budskap för realistisk livssyn. Fula ord. Varje sten är märkt med min signatur på baksidan. Priserna varierar beroende på text och storlek. Frakt tillkommer. Webbshop: http://klangstenar.tictail.com/ Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela